• Asortyment sklepu budowlanego oraz dodatki

    48 lat ago
    Nie znajdziemy w sklepie budowanym rzeczy typowo spożywczych lub elektronicznych. Niekiedy jednak sklepy budowlane łączone są ze sklepami elektronicznymi i ogrodowymi. Chodzi nam o duże markety, które przyciągają cenami oraz atrakcjami dotyczącymi wielkości marketu. Warto wówczas zauważyć, że asortyment sklepu przyciąga i kusi. Niestety, ale nie każdy jest przychylny i nie każdy ma potrzebę odwiedzenia
  • Naprawa sprzętu AGD w Częstochowie

    48 lat ago
    Czy warto naprawiać pralkę, lodówkę lub zmywarkę? Opinie na ten temat są różne, ale może trzeba po prostu odwrócić pytanie. Wtedy ono brzmi – dlaczego powinno się naprawiać zepsuty sprzęt AGD? A powodów może być kilka. Po pierwsze, bardzo bolesny jest widok starych pralek czy lodówek zalegających na wysypiskach, albo co gorsze porzuconych w lasach
  • Dbanie o klienta i zmiany w budownictwie

    48 lat ago
    Z tym może być największy problem. Nie jest to jednak tylko teoretyczne zagadnienie. W obecnych czasach każdy sklep musi dbać o klienta. Nie chodzi tylko o uczciwość oraz o miłą obsługę. Sklepy budowlane od czasu do czasu oferują promocje, a dla stałych klientów rabaty oraz inne tego typu atrakcje. Konkursy także są mile widziane. Okazuje

Promocje dla klienta – przydatność w życiu ludzkim

Każdy klient jest dla hurtowni zarobkiem. Dlatego nie ma mowy o tym, aby jednych obsługiwać szybciej, a innych wolniej i z brakiem należytego szacunku. Jednak w promocjach jest widoczne, kto kupuje więcej, a kto mniej. Hurtownie materiałów budowlanych bardzo często narzucają dla klienta określone promocje na towary, które kupuje. Jeżeli rachunek opiewa na dużą kwotę – promocja jest uwzględniana. Hurtownie materiałów budowlanych muszą dbać o to, aby ich biznes się opłacił. Gdy nie jest to rentowne – skład bardzo szybko upada. Promocje mają przyciągać i motywować do wykonywania jeszcze większych zakupów. Hurtownie materiałów budowlanych potrzebują strategii i to ona narzuca dla takiego sklepu promocje i rabaty. Kupujący może z tego skorzystać. Może, ale nie musi. Nie każdy potrzebuje nadwyżki worków cementu. Nie każdy także może sobie pozwolić na dodatkowe wydatki. Dlatego promocje niekiedy są pomijane. Liczą się negocjacje cenowe. Przy większym zakupie takie negocjacje są korzystniejsze dla kupującego. Nie liczmy, że przy kupnie jednego worka cementu uda się nam wynegocjować dwadzieścia procent zniżki. To jest po prostu nielogiczne.

Możliwość komentowania jest wyłączona.