• Producenci i składy jako najważniejsza kwestia budownictwa

    6 lat ago
    Bardzo często sklepy polskich składów budowlanych kooperują z producentami. Nie tylko polskimi. Niekiedy towary przybywają z fabryk położonych poza naszym pięknym krajem. Budownictwo nie może przecież się ograniczać. Dlatego sklepy polskich składów budowlanych także potrzebują pomocy w kwestii poszukiwań dotyczących zagranicznych producentów. Tym zajmują się specjalnie do tego powołani agenci sprzedaży i menadżerowie, którzy znają
  • Reklamacje i zwroty i elementy budowlane

    6 lat ago
    Nie ma ludzi nieomylnych. Tak samo jest z produktami, które nie zawsze są takie, jak tego chcieliśmy. W budownictwie problem może jednak leżeć po innej stronie. Chodzi o to, jak ktoś wykonał określone zadanie. Same komponenty budowlane to nie wszystko. Trzeba je jeszcze odpowiednio ze sobą połączyć i stworzyć jedną i to do tego spójną
  • Promocje i okazje i konstrukcje branży budowlanej

    6 lat ago
    Okazja na określony komponent budowlany? Być może producent wysprzedaje swoje towary i oferuje jeszcze niższą cenę. Wówczas sklepy budowlane także mogą obniżyć cenę. Słowo promocja ma zachęcić do kupna i ma zareklamować. Na to zawsze zwraca uwagę klient. Nie ważne, w jakim sklepie. Promocja to zazwyczaj oszczędność i kupno tego samego towaru po niższej cenie.

Promocje dla klienta – przydatność w życiu ludzkim

Każdy klient jest dla hurtowni zarobkiem. Dlatego nie ma mowy o tym, aby jednych obsługiwać szybciej, a innych wolniej i z brakiem należytego szacunku. Jednak w promocjach jest widoczne, kto kupuje więcej, a kto mniej. Hurtownie materiałów budowlanych bardzo często narzucają dla klienta określone promocje na towary, które kupuje. Jeżeli rachunek opiewa na dużą kwotę – promocja jest uwzględniana. Hurtownie materiałów budowlanych muszą dbać o to, aby ich biznes się opłacił. Gdy nie jest to rentowne – skład bardzo szybko upada. Promocje mają przyciągać i motywować do wykonywania jeszcze większych zakupów. Hurtownie materiałów budowlanych potrzebują strategii i to ona narzuca dla takiego sklepu promocje i rabaty. Kupujący może z tego skorzystać. Może, ale nie musi. Nie każdy potrzebuje nadwyżki worków cementu. Nie każdy także może sobie pozwolić na dodatkowe wydatki. Dlatego promocje niekiedy są pomijane. Liczą się negocjacje cenowe. Przy większym zakupie takie negocjacje są korzystniejsze dla kupującego. Nie liczmy, że przy kupnie jednego worka cementu uda się nam wynegocjować dwadzieścia procent zniżki. To jest po prostu nielogiczne.

Możliwość komentowania jest wyłączona.