• Reklamacje i gwarancje i zmiany w budownictwie

    48 lat ago
    Przy kupnie drogiego towaru lub komponentu budowlanego możemy liczyć na pewne gwarancje lub na to, że mamy możliwość zwrotu towaru, który nie spełnił oczekiwań. Jednak to nie może być widzimisie klienta. To musi być racjonalna reklamacja, która została złożona tylko dlatego, że sklepy polskich składów budowlanych nie dotrzymały obietnicy lub reklama towaru nie była zgodna
  • Produkty i usługi i koszty budowlane

    48 lat ago
    Okazuje się, że sklep to nie tylko produkty. To także usługi. Sklepy polskich składów budowlanych oferują pomoc, doradztwo oraz transport, gdy już kupimy najpotrzebniejsze składniki budowlane. Nie jest to więc błahe podejście do klienta. Każdy, kto odwiedza sklepy polskich składów budowlanych może być pod wrażeniem. Obsługa to przecież klucz do sukcesu. Gdy obsługa nie sprosta
  • Promocje dla klienta – przydatność w życiu ludzkim

    48 lat ago
    Każdy klient jest dla hurtowni zarobkiem. Dlatego nie ma mowy o tym, aby jednych obsługiwać szybciej, a innych wolniej i z brakiem należytego szacunku. Jednak w promocjach jest widoczne, kto kupuje więcej, a kto mniej. Hurtownie materiałów budowlanych bardzo często narzucają dla klienta określone promocje na towary, które kupuje. Jeżeli rachunek opiewa na dużą kwotę

Mapa Strony

Mapa Strony