• Reklamacje i zwroty i elementy budowlane

    6 lat ago
    Nie ma ludzi nieomylnych. Tak samo jest z produktami, które nie zawsze są takie, jak tego chcieliśmy. W budownictwie problem może jednak leżeć po innej stronie. Chodzi o to, jak ktoś wykonał określone zadanie. Same komponenty budowlane to nie wszystko. Trzeba je jeszcze odpowiednio ze sobą połączyć i stworzyć jedną i to do tego spójną
  • Ceny i rabaty i zagadnienia budownictwa

    6 lat ago
    Rabat przysługuje tylko klientom, którzy kupują duże ilości . Hurtownie materiałów budowlanych nastawiają się przeważnie na takie wielkie ilości . Dlatego nie da się od tego uciec. Chyba, że potrzebujemy znacznie mniej komponentu. Wtedy cena może być nieco wyższa. Dlaczego? Ponieważ hurtownie materiałów budowlanych nie zarabiają tak wiele. Do tego nie doliczany jest rabat lub
  • Oferta dla klienta jako piedestał człowieka

    6 lat ago
    Internet to w obecnych czasach bardzo dobre miejsce na ofertę oraz na ukazanie katalogu asortymentu sklepów budowlanych. Gdy jednak klient woli tradycyjne metody – możemy udać się do określonego marketu i tam zapytać o ofertę oraz o to, co oferuje sklep. Możemy także sprowadzić towar na zmówienie. Sklepy budowlane starają się współpracować z wieloma producentami.

Kontrakty ze sklepem i kwestie związane z budownictwem

Firmy, które potrzebują stałej ilości określonego komponentu mogą podpisać ze sklepem kontrakt. Producenci także podpisują taki kontrakt. Sklepy budowlane niekiedy kupują produkty od hurtowni. Między takimi instytucjami także jest umowa, czyli kontrakt. W nim jest jasno i wyraźnie zawarte, co jest przedmiotem sprzedaży. Ponadto, w kontrakcie jest ilość i cena. Wszystko jasne i wyraźnie określone prawami handlowymi. Nie ma mowy o jakichkolwiek problemach. Dzięki temu sklepy budowlane wiedzą, co mogą oferować i wiedzą, na co jest popyt. Na początku takie kontrakty dla sklepu to nie lada wyzwanie. Firma potrzebuje raz w miesiącu dostawy, a sklepy budowlane mają tego dopilnować. Nie ma mowy o opóźnieniach lub błędach w budownictwie. Nie ma nawet na to czasu. Dlatego na sklepach ciąży ogromna odpowiedzialność. Wywiązanie się z kontaktu to priorytet dla każdego sklepu. Jeżeli się z tego nie wywiążemy – filia może przestać z nami kooperować, a to spowoduje straty w postaci klienta i straty finansowe. Tego nie chcemy. Żaden sklep budowlany nie dba tak bardzo, jak o klientów, którzy przynoszą największe zyski.

Możliwość komentowania jest wyłączona.